پیام تبریک ریاست محترم دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان

دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با ارسال پیامی ، حلول ماه مبارک رمضان را به جامعه دانشگاهی پیام نور استان تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در متن پیام دکتر آبرود آمده است :

فرا رسیدن ماه رمضان فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی ، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و نفس هایمان را از زلال هوای پر برکت نور و امید استشمام کنیم و در تمامی ثانیه های این ماه از حضور لحظه های ناب نیایش و عشق الهی ، لذت میهمانی پروردگار را درک نماییم.

ماه رمضان ، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشکهای شوق برای درک زیباترین لحظه ی حیات انسانی و زمانی برای شکر گزاری ، کمک به نیازمندان و قرب الهی است. خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر توفیق و فرصت بندگی و عبادت در این ماه مبارک را در مدت میهمانی بر روی این کره خاکی به ما بخشید.

باشد که در پرتو الطاف خدواند جهانیان ، در لحظات مغفرت و مرحمت این ماه عزیز ، کاری کنیم که خود و خدای خود را بهتر شناخته و بیش از پیش در راه ارئه خدمات صادقانه و بی منت به مخلوقات خداوند در جهت ارتقای سلامتی آنان قدم برداریم.

اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ؛ ماه عبادت های عاشقانه ، نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه را به تمامی مسلمانان مخصوصا مدیران ، کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفته ، قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر